luni, 30 martie 2015

Unic


În fiecare zi e diferit ca reflexele unei pietre scumpe
mâine va fi altul decât cel pe care îl văd acum
de departe străluceşte printre toți un coral
fosforescent la fund de mare la care ajung
de fiecare dată scafandrii fără nici un reper   

Când îi întâlnesc privirea plonjez în adâncuri
prăpăstiile pentru prima dată-n spațiu apropie
faliile se lipesc între ele plăgile regenerează
punctele de sutură se destramă în vindecare
devenim o singură rană

Inima bate puternic ca atunci când sunt
lângă mare sângele mi se transformă
în vene îmi curge cerneală din apă de mare
tot ce ating devine zbor de păsări
tot ce respir sunt mișcări de valuri

În ochii lui cărțile se succedă ca navele pe apă
eu nu obosesc să întorc necontenit filele
ne-am întâlnit în aceleași pagini citite e ușor
să văd cum fiecare scufundare înalță sentimente
cum fiecare navă ancorează în sufletele noastre  

M-am oprit în mijlocul apei care-i direcția
drumul lui îl trasează pe-al meu condiție vitală
câte vieți poate avea omul câte morți câte iubiri
o corabie mare tractează inimile noastre grele
de armonie renăscândă corabia lumii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu